Kris Kross Amsterdam x The Boy Next Door-Whenever (feat. Conor Maynard)

作詞:The Boy Next Door, Bas van Daalen, Sander Huisman, Robin Francesco, Joren van der Voort, Jordy Huisman, Conor Maynard & Kris Kross Amsterdam    作曲:The Boy Next Door, Bas van Daalen, Sander Huisman, Robin Francesco, Joren van der Voort, Jordy Huisman, Conor Maynard & Kris Kross Amsterdam

Baby, we'll be together when you come over 寶貝, 當你出現的時候我們就在一起
Ya, I need you to 沒錯, 我需要你...
Get you a ticket and I'll make you fly over 給你機票, 讓你飛過來
You won't make it through 你不會捨得分開
I need some loving yet a little bit sober 我需要多一些愛, 不管是清醒還是喝醉時
Won't say goodbye 永遠不會說再見
You won't regret when you're a little bit older 往後妳不會感到後悔
Because 因為...

Whenever, wherever 無論何時, 無論何地
We're meant to be together 我們註定要在一起
I'll be there and you'll be near 我們會在彼此的身邊
And that's the deal my dear 一言為定  親愛的
We're over, you're under 我們互相在乎, 享受當下
You never have to wonder 永遠不需要懷疑
We can always play by ear  我們可以一直隨興所至的生活
And that's the deal my dear 一言為定  親愛的
And that's the deal my dear 一言為定  親愛的
And that's the deal my dear 一言為定  親愛的

My mama's mad but I never cared 我媽媽生氣但我從來不在意
And babe, I don't regret it 寶貝, 我不後悔
I'm pretty sorry that you never met 雖然我很抱歉妳從未見過
But girl, I'll work on that 但女孩, 我会努力的
Even a million miles won't get me going 即使我們距離100萬英里也不會讓我放棄
I'll meet you every night 每晚我都會在夢中與妳相見
In every dream I find your love 在每一個夢中尋找妳的愛
That makes me smile 都會讓我揚起笑容

Whenever, wherever 無論何時, 無論何地
We're meant to be together 我們註定要在一起
I'll be there and you'll be near 我們會在彼此的身邊
And that's the deal my dear 一言為定  親愛的
We're over, you're under 我們互相在乎, 享受當下
You never have to wonder 永遠不需要懷疑
We can always play by ear 我們可以一直隨興所至的生活
And that's the deal my dear 一言為定  親愛的
And that's the deal my dear 一言為定  親愛的

I'll leave you with my fantasy 我就把我的幻想留给你
I won't leave you till' I die 我不會離開妳,直到生命盡頭
Girl, you are my only remedy 女孩,你是我唯一的救贖
If you go I won't survive 如果妳離開, 我將無法活下去

Whenever, wherever 無論何時, 無論何地
We're meant to be together 我們註定要在一起
I'll be there and you'll be near 我們會在彼此的身邊
And that's the deal my dear 一言為定  親愛的
We're over, you're under 我們互相在乎, 享受當下
You never have to wonder 永遠不需要懷疑
We can always play by ear 我們可以一直隨興所至的生活
And that's the deal my dear 一言為定  親愛的

And that's the deal my dear 一言為定  親愛的
We can always play by ear 我們可以一直隨興所至的生活
And that's the deal my dear 一言為定  親愛的

arrow
arrow
    文章標籤
    英文歌曲 翻譯 英翻中
    全站熱搜

    小精靈 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()