Carly Rae Jepsen - Party For One 一人派對

作詞/作曲:Anton Rundberg / Carly Rae Jepsen / Julia Michaels

歌詞

If you didn't know that you were right for me 如果你不知道你適合我
Then there's nothing I can say  那我就無話可說了
Tried to call you out to spend some time to see 想請你出來花一些時間去看
But somebody's in your way 但有人阻擋了你
Tried to let it go and say I'm over you 試圖讓它過去, 說我已經忘記你了
I'm not over you 我沒有忘記你
But I'm trying 但我在努力

Party for one 一人派對
If you don't care about me 如果你不關心我
I'll just dance for myself 我只為自己跳舞
Back on my beat 回到我的節拍上
I'll be the one 我將會成為唯一
If you don't care about me 如果你不關心我
Making love to myself 和自己做愛
Back on my beat 回到我的節拍上

You don't want my love 你不想要我的愛
If you don't care about me 如果你不關心我
I'll just dance for myself 我將只為自己跳舞
Back on my beat 回到我的節拍上
Party for one 享受一人派對
If you don't care about me 如果你不關心我
Making love to myself 我就和自己做愛
Back on my beat  回到我的節拍上
Ahh, ahh, ahh 啊, 啊, 啊

Once upon a time, I thought you wanted me 曾幾何時, 我以為你想要我
Was there no one else to kiss? (No one else to kiss) 沒有其他人可以親吻嗎?(沒有人親吻)
Was it all a dream I let myself believe? 這都是我讓自己相信的美夢嗎?
I'm not over this (I'm not over this) 我沒有結束這一切 (我還沒有結束)
But I'm trying 但我在努力

Party for one (hey) 一人派對(嘿)
If you don't care about me 如果你不關心我
I'll just dance for myself 我只為自己跳舞
Back on my beat 回到我的節拍上
I'll be the one 我將會是唯一
If you don't care about me 如果你不關心我
(You don't care that I'm) (你不在乎我)
Making love to myself 和自己做愛
Back on my beat 回到我的節拍上

You don't want my love 你不想要我的愛
If you don't care about me 如果你不關心我
I'll just dance for myself 我只為自己跳舞
Back on my beat (back on my beat) 回到我的節拍上 (回到我的節拍上)
Party for one 一人派對
If you don't care about me (you don't care about me) 如果你不關心我 (你已不關心我)
Making love to myself (hey) 和自己做愛 (嘿)
Back on my beat 回到我的節拍上
Ahh, ahh 啊, 啊
Ahh, ahh, ahh (back on my beat) 啊, 啊, 啊 (回到我的節拍)

Back on my beat 回到我的節拍
Back on my beat 感受自己的心跳
Party for one 一人派對
'Cause you don't care about me 因為你已不再關心我
Back on my beat 回到自己的節拍
Back on my beat 感受自己的心跳
Party for one 一人派對
Back on my beat 回到原本自己的節奏

You don't want my love 你不想要我的愛
If you don't care about me (you don't care about me) 如果你不關心我 (你已不關心我)
I'll just dance for myself 我就只為自己跳舞
Back on my beat (back on my beat) 回到自己的節拍(感受自己的心跳)
Party for one 一人派對
If you don't care about me (you don't care that I'm) 如果你不關心我 (你已不關心我)
Making love to myself 我會愛我自己
Back on my beat 回到原本自己的節奏
Ahh 啊

Back on my beat 回到我的節拍
Back on my beat (ahh) 感受自己的心跳(啊)
Party for one (ahh) 一人派對(啊)
(Back on my beat) 回到我的節拍
Back on my beat 回到原本自己的節奏
Back on my beat (ahh) 感受自己的心跳(啊)
Party for one 享受一人派對
Ahh (啊)

 

《Party For One》歌詞 © Warner/Chappell Music, Inc

演出者: 卡莉·蕾·傑普森

發行時間: 2018 年

類型: 流行

arrow
arrow

    小精靈 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()