Way Back Home (feat. Conor Maynard) - Sam Feldt Edit

作詞:SHAUN    作曲:SHAUN

Remember when I told you 還記得我告訴過你
"No matter where I go " 無論我去哪裡
I'll never leave your side 我永遠不會離開你的身邊
You will never be alone" 你永遠不會孤單 "
Even when we go through changes 即使我們經歷了改變
Even when we're old 即使我們蒼老
Remember that I told you 記得我告訴過你
I'll find my way back home 我會找到回家的路

I could never let you go 我永遠不會讓你離開
Couldn't run away if I tried 我也無法逃離
'Cause even when I'm all alone " 因為即使我獨自一人
You got a hold on my mind 我也能感受你占據我的心
And I'll always let you know 我將一直讓你知道
That I'm always gonna hold on 我會緊緊抓住你直到永遠

And I told you right from the start 我從一開始就告訴過你
You just say you the word and I'll go 你只要你說一句話, 我就走
No, it doesn't matter how far 不, 多遠並不重要
'Cause your love is all that I know 因為你的愛是我所有的一切
Baby, you just stay where you are 寶貝, 你就呆在原地
And you know I won't be too long 你知道我不會太久的
Hold on 堅持
Hold on 堅持下去

Remember when I told you 還記得我告訴過你
"No matter where I go "無論我去哪裡
I'll never leave your side 我永遠不會離開你的身邊
You will never be alone" 你永遠不會孤單 "
Even when we go through changes 即使我們經歷了變遷
Even when we're old 即使我們老了
Remember that I told you 記得我告訴過你
I'll find my way back home 我會找到回家的路

조용히 잠든 방을 열어 기억을 꺼내 들어 靜靜地打開睡覺的房間,把記憶拿出來
부서진 시간 위에서 선명히 너는 떠올라 在破碎的時間之上 ,我能清楚得想起你.
길 잃은 마음속에 널 가둔 채 살아  在迷路的心中有你
그만 그만  好了好了.

멈춘 시간 속 잠든 너를 찾아가  在停止的時間裏,尋找睡著的你
아무리 막아도 결국 너의 곁인 걸  再怎麼阻擋最終還是在你身邊
길고 긴 여행을 끝내 이젠 돌아가  現在結束漫長的旅行,現在回去吧
너라는 집으로 지금 다시 way back home  現在這就是你的家 ,  現在是way back home

세상을 뒤집어 찾으려 해  想翻找世界.
오직 너로 완결된 이야기를 只有你才能完整我的故事
No, I won't ever lose 不, 我永遠不會失去
As long as you're there 只要你在那裡

빛이 다 꺼진 여기 나를 안아줘  把我的光都熄滅了,在這裡擁抱我

눈을 감으면 소리 없이 밀려와  閉上眼睛的話,就沒有聲音.
이 마음 그 위로 넌 또 한 겹 쌓여가  這顆心懸在上面, 想你的情緒一層一層堆起來
Even when we go through changes 即使我們經歷了轉變
Even when we're old 即使我們年齡漸增
Remember that I told you 記得我告訴過你
I'll find my way back home 我會找到回家的路

arrow
arrow

    小精靈 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()