Are You Lonely

作詞:Isak    作曲:Isak

I know that you're calling me 我知道你在給我打電話
To light up and let the shadow 照亮, 並覆蓋陰影
That follows you underneath 跟隨著你心裡的想法
I know that you’re calling me 我知道你正在給我打電話
I don't want to play it safe 我不想為了安全起見而不去冒險
'Cause I don’t contend like that 因为我不這樣認為
Just keep falling into me 繼續掉進我的心裡
I know I got your back 我知道我支持你

Are you lonely? Are you lonely? Are you lonely? 你寂寞嗎?你寂寞嗎?你寂寞嗎?
I'll stand by you, I'll stand by you 我會陪著你,我會支持你
Are you lonely? Are you lonely? Are you lonely? 你寂寞嗎?你寂寞嗎?你寂寞嗎?
I'll stand by you, I'll stand by you 我會陪著你,我會支持你

Whoever said it was easy 誰說這很容易
They never know what we'd do 他們永遠不知道我們會怎麼做
Oh, when these walls fall down 哦, 當這些牆倒塌的時候
I'll stand by you 我會陪著你
What you believe in 你的信仰
I'll give it to you 我將給予你
’Cause when these walls fall down 因為當這些牆倒塌的時候
I’ll stand by you 我會支持你

Are you lonely? Are you lonely? Are you lonely? 你寂寞嗎?你寂寞嗎?你寂寞嗎?
I'll stand by you, I’ll stand by you 我會陪著你,我會支持你
Are you lonely? Are you lonely? Are you lonely? 你寂寞嗎?你寂寞嗎?你寂寞嗎?
I'll stand by you, I'll stand by you 我會陪著你,我會支持你

arrow
arrow

    小精靈 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()