Jonas Brothers - Sucker  強納斯兄弟 -  傻瓜
We go together 我們在一起
Better than birds of a feather, you and me 比鳥的羽毛更好, 你和我
We change the weather, yeah 我們改變了天氣, 是的,
I'm feeling heat in December when you're 'round me 當你在我身邊的時候, 我在十二月感覺到了熱 "

I've been dancing on top of cars and stumbling out of bars 我一直在車上跳舞, 跌跌撞撞地從酒吧裡走出來
I follow you through the dark, can't get enough 我跟著你穿過黑暗, 無法得到足夠的
You're the medicine and the pain, the tattoo inside my brain 你是我大腦裡的藥和痛苦, 是我大腦裡的紋身
And, baby, you know it's obvious 而且, 寶貝, 你知道這很明顯

I'm a sucker for you 我對你來說是個傻瓜
You say the word and I'll go anywhere blindly 你說一句話, 我就盲目地走
I'm a sucker for you, yeah 我對你來說是個傻瓜, 是的
Any road you take, you know that you'll find me 無論你走向什麼路, 你都知道你會找到我
I'm a sucker for all the subliminal things 我是所有潛意識事物的傻瓜
No one knows about you (about you) about you (about you) 沒有人知道你 (關於你) (關於你)
And you're making the typical me break my typical rules 你讓典型的我打破了我的典型規則
It's true, I'm a sucker for you, yeah 這是真的, 我對你無法抗拒, 是的
Don't complicate it (yeah) 不要把事情複雜化 (是的)
'Cause I know you and you know everything about me 因為我瞭解你, 你也知道我的一切
I can't remember (yeah) 我不記得了 (是的)
All of the nights I don't remember 所有的夜晚我都不記得了
When you're 'round me (oh, yeah yeah) 當你在我身邊 (哦, 是的, 是的)
I've been dancing on top of cars and stumbling out of bars 我一直在車上跳舞, 跌跌撞撞地走出酒吧
I follow you through the dark, can't get enough 我跟著你穿過黑暗, 無法得到足夠
You're the medicine and the pain, the tattoo inside my brain 你是藥物和痛苦, 我大腦裡的紋身
And, baby, you know it's obvious 寶貝, 你知道這很明顯
I'm a sucker for you 我對你著迷
You say the word and I'll go anywhere blindly 你說一句話, 我就盲目地跟隨
I'm a sucker for you, yeah 我對你深深著迷, 是的
Any road you take, you know that you'll find me 在任何道路上,你知道,你會發現我的
I'm a sucker for all the subliminal things 我喜歡所有潛意識裡的東西
No one knows about you (about you) about you (about you) 没有人知道你(關於你)關於你(關於你)
And you're making the typical me break my typical rules 你使我破壞我的典型的一般規則
It's true, I'm a sucker for you, yeah 这是真的,我對你深深地著迷
I've been dancing on top of cars and stumbling out of bars 我一直在汽車上跳舞,跌跌撞撞地離開酒吧
I follow you through the dark, can't get enough 我跟着你穿過黑暗,不能獲得滿足的
You're the medicine and the pain, the tattoo inside my brain 你的藥和痛苦,如紋身般刻在我的脑海裡
And, baby, you know it's obvious 而且,寶貝,你知道這是顯而易見的
I'm a sucker for you 我對你如此著迷
You say the word and I'll go anywhere blindly 你說一句話, 我就會毫不猶豫地跟隨
I'm a sucker for you, yeah 我對你深深地著迷, 是的
Any road you take, you know that you'll find me 在你走的任何道路上,你知道,你會找到我的
I'm a sucker for all the subliminal things 我喜歡所有在潛意識裡的事物
No one knows about you (about you) about you (about you) 即使没有人知道你(關於你)知道你(關於你)
And you're making the typical me break my typical rules 你讓一向如此的我打破了我的自有規則
It's true, I'm a sucker for you 是真的, 我就像是個傻瓜
I'm a sucker for you 深深對你著迷
作詞/作曲:Kevin Jonas / Joe Jonas / Nick Jonas / Ryan Tedder / Louis Bell / Frank Dukes
《Sucker》歌詞 © Walt Disney Music Company
arrow
arrow

    小精靈 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()