close

R3HAB & Mokita - All Into Nothing 

作詞:John-Luke Carter, Ferruccio Tebaldi, R3HAB & Aleksandr Dukhov    作曲:John-Luke Carter, Ferruccio Tebaldi, R3HAB & Aleksandr Dukhov

Haven't seen you since the summer 從夏天開始就沒見過你了
Strangers talk more than we do 我們之間說的話比陌生人還少
Don't know me, without each other 變得不認識我, 感受不到彼此
It's taking time to get used to 這需要時間來適應

You didn't even call me 你甚至都沒打電話給我
When you came to town 當你來到我所在的城市
What's that all about? 這到底怎麼回事?
I know you're trying not to hurt me 我知道你不想傷害我
You don't wanna bring me down 你不想讓我失望
But why's it gotta be so 但為什麼變得如此

Black or white this time? 這次是黑的還是白的?
How could you go from all into nothing? 你怎麼能從全部的愛變得一無所有呢?
Love or hate this time 愛還是恨這一次
How could you go from all into nothing? 你怎麼能從滿滿的愛變成空蕩的心呢?
How could you go from all into nothing? 你怎麼能從所有的愛變成無關緊要呢?

Wish I knew how you were doing 真希望我知道你正在做甚麼
See your friends at coffee shops 在咖啡店見到你的朋友
Work is fine, I'm keeping busy 工作很好, 讓我保持很忙的狀態
Till I break down in parking lots 直到我在停車場徹底崩潰

You didn't even call me when you came to town 你甚至都不给我打電話,當你来到了我附近的城鎮
What's that all about? 這到底是怎麼回事?
I know you're trying not to hurt me 我知道你不想傷害我
You don't wanna bring me down 不想讓我傷心失望
But why's it gotta be so 但為何要這樣呢

Black or white this time? 這次是黑的還是白的?
How could you go from all into nothing? 你怎麼能從全部的愛變得一無所有呢?
Love or hate this time 愛還是恨這一次
How could you go from all into nothing? 你怎麼能從滿滿的愛變成空蕩的心呢?
How could you go from all into nothing? 你怎麼能從所有的愛變成無關緊要呢?

 

~延伸閱讀~

<歌詞翻譯>David Guetta-Say My Name(ft. Bebe Rexha, J Balvin) _中文歌詞/中英翻譯

<歌詞翻譯> Kris Kross Amsterdam x The Boy Next Door-Whenever(feat. Conor Maynard)_中文歌詞/中英翻譯

<歌詞翻譯>Lukas Graham - Love Someone_中文歌詞/中英翻譯

<歌詞翻譯>Carly Rae Jepsen - Party For One_中文歌詞/中英翻譯

 

arrow
arrow

    小精靈 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()