close

David Guetta - Say My Name(ft. Bebe Rexha, J Balvin)


作曲:Thomas Troelsen

You've been dressing up the truth 你一直在掩飾
I've been dressing up for you 我曾經為你打扮
Then you leave me in this room, this room 然後你把我留在這個房間,這個房間
Pour a glass and bite my tongue 倒一杯酒,咬我的舌頭
You say I'm the only one 你說我是唯一
If it's true, then why you running, you running 如果這是真的,那麼為什麼你跑開,逃離
Oh-woah-oah 喔-喔-喔
If you're really being honest 如果你真的誠實
If you really want this (oh-woah-oah) 如果你真的想要這個(哦-哇哦)
Why you acting like a stranger? 為什麼你表現得像個陌生人?
What's with your behavior? (oh-woah-oah) 你的行為到底代表甚麼?(喔-喔-喔)

Say my name, say my name 說出我的名字,說出我的名字
If you love me, let me hear you 如果你愛我,讓我聽到你的呼喊
Say my name, say my name 說出我的名字,說出我的名字
I am dying to believe you 我很想相信你
I feel alone in your arms 我在你的懷抱中感到孤獨
I feel you breaking my heart 我覺得你傷了我的心
Say my name, say my name 說出我的名字,說出我的名字
If you love me, let me hear you 如果你愛我,讓我聽到你的呼喊

Let me hear you 讓我聽到你的心意

I got darkness in my head 我腦子裡一片黑暗
Don't believe a word you said 不想相信你說的話
Still I let you in my bed, my bed (yeah) 但仍然讓你躺在我的床上,我的床(是的)
Got too many different sides 有太多不同的想法
Got dishonor in your eyes 在你眼裡蒙羞
Something has to change tonight, tonight, tonight 今晚必需改變,今晚,今晚

Oh-woah-oah 喔-喔-喔
If you're really being honest 如果你真的誠實
If you really want this (oh-woah-oah) 如果你真的想要這個(哦-哇哦)
Why you acting like a stranger? 為什麼你表現得像個陌生人?
What's with your behavior? (oh-woah-oah) 你的行為到底代表甚麼?(喔-喔-喔)

Say my name, say my name 說出我的名字,說出我的名字
If you love me, let me hear you 如果你愛我,讓我聽到你的呼喊
Say my name, say my name 說出我的名字,說出我的名字

I am dying to believe you 我想相信你
I feel alone in your arms 在你的懷抱裡我感到孤獨
I feel you breaking my heart 我覺得你傷了我的心
Say my name, say my name 說出我的名字,說出我的名字
If you love me, let me hear you 如果你愛我,讓我聽到你的呼喊

Yeah, yeah 是的,是的
Let me hear you 讓我聽到你
Yeah, woo, woo, woo 是的,哇,哇,哇
Let me hear you 讓我聽到你的呼喊
Eres candela 你是燭光
Let me hear you 讓我聽到你的呼喊
Pa' mi única nena 這"我唯一的寶貝

(J Balvin, men, leggo, come on)(西班牙文不負責翻譯)
Escucha cómo digo tu nombre 聽,怎麼說出你的名字
Desde Medellín hasta Londres 從麥德林到倫敦
Cuando te llamo, la maldad responde 當我給你打電話,邪惡的回答
No preguntas cuándo, solo dónde 不要問何時何地
Te dejas llevar, de lo prohibido eres adicta 你讓你的禁帶,上癮了
Una adicción que sabes controlar 你知道,衝動控制的癮
Te dejas llevar, lo más caliente en la pista 你追尋,最溫暖的軌道上
Todo lo que tienes demuestra, ¿pa qué lo dan? 所有的已經得到的證明,你提供了甚麼嗎?
Mordiendo mis labios esperas 咬我的嘴唇 你在等嗎
Que nadie más está en mi camino 沒人能阻擋我
Nada tiene por qué importar 有甚麼禁口
Déjalo atrás, estás conmigo 別管他了,跟我來
Mordiendo mis labios esperas 咬我的嘴唇 你在等嗎
Que nadie más está en mi camino 沒人能阻擋我
Nada tiene por qué importar 有甚麼禁忌
Déjalo atrás, estás conmigo 別管他了,跟我來

Say my name, say my name 說出我的名字,說出我的名字
If you love me, let me hear you 如果你愛我,讓我聽到你的呼喊
Say my name, say my name 說出我的名字,說出我的名字
I am dying to believe you 我很想相信你 
I feel alone in your arms 在你的懷到中我感到孤獨
I feel you breaking my heart 我覺得你傷了我的心
Say my name, say my name 說出我的名字,說出我的名字
If you love me, let me hear you 如果你愛我,讓我聽到你的心意

 

~延伸閱讀~

<歌詞翻譯>SHAUN - Way Back Home (feat. Conor Maynard) _中文歌詞/中英翻譯

<歌詞翻譯>R3HAB & Mokita - All Into Nothing_中文歌詞/中英翻譯

<歌詞翻譯> Kris Kross Amsterdam x The Boy Next Door-Whenever(feat. Conor Maynard)_中文歌詞/中英翻譯

<歌詞翻譯>Lukas Graham - Love Someone_中文歌詞/中英翻譯

<歌詞翻譯>Carly Rae Jepsen - Party For One_中文歌詞/中英翻譯

 

arrow
arrow

    小精靈 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()