close

 

Lukas Graham - Love Someone

(盧卡斯葛拉漢樂團)

作詞:Don Stefano, Morten "Rissi" Ristorp, Morten "Pilo" Pilegaard, Jaramye Daniels, James Alan, David LaBrel & Lukas Forchhammer Graham    作曲:Don Stefano, Morten "Rissi" Ristorp, Morten "Pilo" Pilegaard, Jaramye Daniels, James Alan, David LaBrel & Lukas Forchhammer Graham

There are days 經過好幾天了
I wake up and I pinch myself 一覺醒來,清醒後
You're with me, not someone else 你就在我身旁,不是其他人
And I am scared, yeah, I'm still scared 我很慌恐,是的,我仍然害怕
That it's all a dream 這一切都是夢境

Cause you still look perfect as days go by 因为,隨著時間的轉動, 你仍然看起來很完美
Even the worst ones, you make me smile 縱使你是最糟糕的樣子,你總會讓我微笑
I'd stop the world if it gave us time 我會阻止这個世界,如果它给我們有限的時間

Cause when you love someone 因為當你愛上一個人
You open up your heart 你會敞開心扉
When you love someone 當你愛上一個人
You may grow 你可能會成長茁壯
If you love someone 如果你愛一個人
And you're not afraid to lose 'em 你並不害怕失去他們
You'll probably never love someone like I do 你可能永遠不會像我這樣如此愛一個人
You'll probably never love someone like I do 你可能永遠不會像我這樣如此呵護一個人

When you say 當你說
You love the way I make you feel 你喜歡我給你的感覺
Everything becomes so real 一切都變得如此真實
Don't be scared, no, don't be scared 不要害怕, 不要, 不要害怕
Cause you're all I need 因為你是我所追求的一切

And you still look perfect as days go by 隨著時間的轉動, 你仍然看起來很完美
Even the worst ones, you make me smile 縱使你是最糟糕的樣子,你總會讓我微笑
I'd stop the world if it gave us time 我會阻止这個世界,如果它给我們有限的時間

Cause when you love someone 因為當你愛上一個人
You open up your heart 你會敞開心扉
When you love someone 當你愛上一個人
You may grow 你可能會成長茁壯
If you love someone 如果你愛一個人
And you're not afraid to lose 'em 你並不害怕失去他們
You'll probably never love someone like I do 你可能永遠不會像我這樣如此愛一個人
You'll probably never love someone like I do 你可能永遠不會像我這樣如此呵護一個人

All my life 我的一生
I thought it'd be hard to find 我以為這很難找到
The one 'til I found you 直到我找到你
And I find it bittersweet 感受到苦樂參半
Cause you gave me something to lose 因為你給了我一些可以失去的東西

But when you love someone 但當你愛一個人的時候
You open up your heart 你敞開了心扉
When you love someone 當你愛上一個人
You may grow 你可能會成長
If you love someone 如果你愛一個人
And you're not afraid to lose 'em 你並不害怕失去他們
You'll probably never love someone like I do 你可能永遠不會像我這樣愛一個人
You'll probably never love someone like I do 你可能永遠不會像我這樣愛上一個人
You'll probably never love someone like I do  你可能永遠不會像我這樣永遠呵護一個人

arrow
arrow

    小精靈 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()